Rozdíly v potravinách a jejich vibracích

Spread the love

Změna ve stravě jde po malých krůčcích na stupnici od 1 do 3.

 

  1. Napojená strava- kombinace vegetarián, vegan, raw.

  2. Veganská, raw.

  3. Čistě raw.

 

Pojďme si pro začátek vysvětlit, jak přejít od stravy k výživě, neboť v této pokročilé době, která nám již nedovoluje opakovat chyby minulosti, je změna v této oblasti pro naše těla nezbytná. Kdybyste ochutnali mou zdravou koprovku, či veganské burgry, neměli byste už jediný důvod se rozmýšlet. Má nová e-kuchařka je již ve výrobě a v září vyjde ve formě e-booku. Ukáži Vám, že jde jíst zdravě, bez omezení a s úžasnou chutí, v souladu s vysokou energií a úžasnými vibracemi.

 

Cukr vs. kokosový cukr

Rafinovaný bílý cukr je zabiják! Začala jsem zostra! 🙂 Ano je to zabiják. Vibrace snad ani nedokáži navnímat. Kdyby bylo možné jít na stupnici až pod bod mrazu, tak bude tato surovina teplotně až někde v Antarktidě 🙂

Narozdíl od bílého cukru má nerafinovaný kokosový cukr vibrace, které se hodí do našeho jídelníčku na 1. a 2. stupni změny a obyčejný cukr skvěle nahradí. Já jsem si například zpočátku neuměla představit kávu bez cukru. Dnes piji zelenou kávu a nevadí mi ani neslazená s kokosovým mlékem 🙂 Změna je život.

 

Pšeničná vs. celozrnná špaldová mouka

Pšeničná mouka mi opravdu škodí. Vypozorovala jsem, že mám vždy po konzumaci pečiva oteklou štítnou žlázu. Jakmile tuto složku z potravy vyloučím, do dvou dnů je tato nepříjemnost pryč.

Vyměnila jsem tedy v 1. fázi obyčejnou bílou mouku za celozrnnou špaldovu mouku a hle, žádný otok! Naopak! Nastal hubnoucí efekt! Navnímala jsem tedy, že vibrace celozrnné špaldové mouky jsou vhodné pro 1. a 2. stupeň naší transformace. A nepoužívám samozřejmě jen ji, ale také moji oblíbenou pohankovou mouku, rozmixované ovesné vločky, či mouku kokosovou.

 

Glutamáty vs. mořská, či himalajská sůl

Glutamáty jsou na stupni vibrací někde na severním pólu! 🙂 Je třeba je okamžitě vyloučit! A slovo „okamžitě“ je v tomto případě velmi slabé slovo.

Místo glutamátů můžete k dochucování použít nerafinovanou mořskou sůl. Já používám sůl ochucenou mořskými řasami. Na chuti nepoznáte rozdíl a vibračně je ještě výše 🙂

Himalájská sůl je chuťově trošku jiná a já ji moc nemusím, ale pro pestrost ji zařazuji a kombinuji oba druhy.

 

Vejce – Ano nebo Ne?

Běžná vejce z obchodu rozhodně ne! Ta jsou k ničemu a Vašemu tělu nedodají žádnou energii. Spíše tělo vynakládá spoustu energie na to, aby se zbavilo všech hormonů a chemie, které jsou v nich obsažené.

Oproti tomu domácí vejce z farmy jsou vhodná jak pro 1. stupeň, tak i pro stupeň vegan (pokud není zarytý občas tuto energii snese). Jejich vibrace jdou v souladu s novými metodami výživy. Stahuji si informace o výživě skrze mé napojení a nechávám se vést. Mám přesné informace o  tom, jak potraviny na naše těla působí a věřte mi, vejce nejsou problém a v přechodových fázích Vám pomohou překonat krušné období. Záleží však na Vás. Já například dělám občas vynikacící koprovku, samozřejmě ve zdravé variantě a bez domácího vejce si ji neumín představit 🙂

 

Nemusíte změnu provést za den. V první fázi je přestaňte jíst maso, pak vylučte ostatní suroviny zapsané zde v tomto seznamu. Vaše tělo se přenastaví na jiný mód a pak již samo pozná, co je pro něj dobré. Uvidíte, že vůbec není potřeba mít ze změny strach. Stačí se jen pročistit a naučit se vnímat své energie a své pocity z různých druhů potravin. 

 

Doporučené potraviny pro 1. a 2. stupeň

  • Fruktóza – 1. st.
  • Kokosový cukr – 1. a 2. st.
  • Olivový olej – 1.,2. a 3. st.
  • Mouka špaldová – 1. a 2. st.
  • Mouka pohanková, kokosová, mandlová, mouka z celozrnných ovesných vloček – 1. a 2. st.
  • Vejce domácí – 1. a 2. st.
  • Oříšky a semínka – 1., 2. a 3. st.
  • Bio ovoce a zelenina – 1. 2. a 3. st.
  • Voda, pokud není studniční, tak pouze ošetřená šungitem – 1.,2.,3., st.

 

 

  • 18
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •